Sabtu, 2 Oktober 2010

menghayati kerja sukarela

hehe.. program ni adalah tugasan subjek kesukarelawanan..
hehe..
erm awalnya aku xnak je g.. sbb pas abis xam tu,
aku kne lari utk uruskan pertandingan nasyid.,
pastu sok pg nye (pg nie) aku ada mid xam... hehe..

papepun aku dah pg..
puas hati sgt..
mmg aku dpt pglmn g sne..
aku akan ingat- insyallah..

walaupun tmpt tu dkt dgn u aku..
tp khidupan dorg cm pendalaman..
aku harap kak ucu sihat,
tok aah panjang umo
harap murah rezki..
aku ni xsggup tgk org menderita..

huhu
hope ramai pihak yg sudi menolong..
dan harap jgn ada pihak menyeleweng duit anak yatim, duit fakir miskin dan lain-lain..
itu adalah amanah rakyat kepada mereka yang memerlukan..
kita yang cukup sifat ini.. carilah pendapatan yang halal..

so takat ni je lah menaip.. xlarat.. nak tdo..

0 comments:

Catat Ulasan