Pages

Selasa, 28 September 2010

hari keramat aku

ari ni.. 28 september 2010.. beri mkna dalam hidup aku.. bukan pe.. aku dapat satu gelaran dari mentor aku..
hehe.. well mentor aku ni bukan orang biasa
orang yang aku dah jdkan cm ayah aku sendiri sejak aku memasuki bidang HELPER ni..
hehe
-
kebanggaan aku arini, bila jam 11.45pm, dia memulakan seminarnya di FTM, aku pun khusyuk dgr..
padahal ati xmo pegi pun.. ntah aku ikut je roomate2 aku..
hehe kebetulan free lak..
-
dia jenis direct.. aku suka style dia..
dia cm seorang yang fully real self..
aku tak suka sgt org yg bermuka2..
coz aku pun xske bmuka2..
-
masa dia mulakan seminar, dia ckp psl pe ajk suh dia smpikan..
cm dia xstudy pe..
tp seriously mmg mantap.. coz bg aku smua dlm otak dia..
hehe..
-
then dia mula berbincang dgn kteorg psl teori HELPER ni.. yang berkait dgn komunikasi
-
1st soalan dia
== kenapa orang berkomunikasi berdasarkan teori psikodinamik?==
aku ni bukan r suka teori.. tp sbb dia yg tnya..
aku jd yakin nak jwb.. so aku org ptama jawab..
dan jawapan aku..
boleh lak dia kata BETUL.. BAGUS JAWAPAN TU..
wowo ni satu tamparan hebat.. aku sgt suka..
-
then aku pun relaks r, xnak nmpk sgt aku ni tgh kembang..
dah r aku duk belakang skali..
hehe
-
then dia tnya dan tnya g.. aku pun xnak jwb..
kang org ckap aku ni tamak lak.. haha..
xpsl2 jd pbincgn aku dgn dia je..
-
then de satu g soalan.. xde spe nak jwb..
mgkn dorg kurang fhm..
so aku tlg r dorg..
bila aku tlg..
-
YES, betul,,
then dia panggil aku GADIS COMEL..
wowo.. aku takut mlm ni aku yg mimpi dia, bukan dia yg mimpikan aku..
haha..
well arini mmg aku sgt seronok walaupun sok aku de xam hidup dan mati..
tapi thanks to my roomte coz bw aku g prgrm tu..
-
and i feel BRILLIANT.. hehe..

0 comments:

Catat Ulasan