Pages

Selasa, 18 Mei 2010

KEBULUR DI KEDAI MAKAN


haha.. post kali ni aku bt coz dah jnji dgn cousin2 aku.. hehe.. to all my cousin.. sori sgt2.. lmbt gler nak post.. coz tlupa sbnrnya.. ehehe... ni pun aku x bw gmbr nak post r.. huhu..

erm kalo de gmbr.. post je kt fb aku ek.. eheh

hehe.. post kali ni nak cte psl smbutan MOTHER'S day dgn family besar kteorg.. best ssgt.. coz nenek aku dgn ketiga2 anaknya sama2 mymbut hari ibu yg diraikan bersama anak2, cucu2, n cicit2 sekalian.. hehe..

erm 2 keta, i van.. mana x meriah.. nasib bek x karam je kedai makan tu.. hehe..

malam tu kterg g 1 tmpt.. lbh kurg konsep MAKAN BESAR r.. hehe.. best sgt.. mmg sdp r (adik aku ckp) hehe.. erm aku pun apa lg order apa yg patut (adik2 aku suggest mkn mee kapal) wow.. aku xleh nak bayang r masa tu.. hehe..

tggu nye tggu.. perot bbnyi lak.. huhu.. mne tak nya.. dah biasa makan byk.. haha.. (ops.. terkantoi plak..) hehe.. dah tu.. aku pun relax r tgk spupu aku (anis smart) mkn nsi goreng ayam dia. nak kecur air liur.. then aku tggu...

ala nama pun mee kapal.. mgkn anak kapal tgh usaha nak mendaratkan kapal.. hehe.. smpi r spupu aku abis mkn... mmg x leh handle.. haha.. then mknn kteorg AKHIRNYA smpi GAK.. then kteorg mkn r sepuas2nya.. (SMPI XTAU RASA APA, SBB LAPAR KOT..)


erm sbnrnya byk g nak cter.. mmg best r.. pglmn hari ibu yg xkan aku lupakan smpi bila2..

so aku nak amik ksempatan ni nak wish mother's day kat ibu... ibu thanks coz byk mdidik, mgajar dan lain2 yg xleh tulis.. nti alg ckp sndiri.. hehe..

then thanks to my grandma, mak ngah, mak uda... dan ibu2, mak2, ummi2, mama2, dll lagi gelaran yg seangkatan dgnnya..


HAPPY MOTHER'S DAY..


SORI SGT, xde pic nak masukkan coz aku x bw gmbr lor.. huhu

0 comments:

Catat Ulasan