Jumaat, 21 Mei 2010

Cemburu dan AKU



Jenayah dan cinta II


Cemburu dan aku??


Hehe erm pe plak kaitan cemburu dgn aku ni... ish2,,, hehe.,. erm sori.. korg tau.. “bg aku cinta tu rezki.. bukan kahwin tu br jodoh”.. so rezki kat mne2 ALLAH leh bg, tp jodoh tggu saatnye.. hehe.. sape kenal aku, br r faham erti mkna prinsip hidup aku tu.. hehe


Pe yg aku nak smpikan kali ni.. nak betulkan pe yg salah kat otak kte semua...


Erm cemburu tndanya SAYANG? Btol ke?? Sape rasa benda ni btol, angkat KAKI.. haha... Cemburu yang boleh merosakkan hubungan korg anggap sebagai tanda kasih sayang yang utuh,.. gler ke apa?? Hehe.. sbb cemburu r korg clash, gaduh, makan xlalu, tidur xlena... mandi xbasah kn??? Erm yelah tu tanda kasih sayang.. (bak kata korg lah kan.. CEMBURU TANDANYA SAYANG.. haha.. korg memang suka bt aku gelak smpi tergolek tau)..


Wahai kawan2 aku yang BijaKsAna.. hehe.. erm cemburu ni bukan r sejenis alat untuk ukur cinta atau kasih sayang pasangan kita terhadap kita ATAU kita terhadap pasangan kita.. TAPI CEMBURU NI SEBENARNYE....


PERASAAN TERGUGAT, TERANCAM, TAK SELAMAT, RENDAH DIRI DAN RASA hak DIA DILANGGARI... SEBABNYE, ORANG KETIGA JE... XDE SEBAB LEN DAH, KWN2... korg ingat best ke cemburu ni??? Erm yg lelaki ni kebanyakan suka bt awek korg cemburu tu ingat bagus ke?? Bukan pe, korg gak yg merana bler psgn korg bt btul2.. (kang btol2 dia cari pgnti korg br tau)..


Yg cemburu ni, patut tnya r dulu dgn psgn korg.. btol ke x kesangsian korg tu.. kalo salah bt pe nak cemburu?? Buang karen je beb.. hehe... kepada pasangan yang sdang berkasih.. hope korg bkekalan tnpa perasaan ragu2 terhadap kejujuran dan kasih syg psgn korg.. (erm tp jgn mlmpaui batasan lak k..)

1 comments:

Minangz Boy berkata...

orang tua pernah berkata...ikutkan hati mati ikut rasa binasa......makin hari semakin ramai yang berfikir menggunakan nafsu dari akal fikiran anugerah ilahhi.....renungkanlah

Catat Ulasan