Jumaat, 21 Mei 2010

KECEWA VS CINTA...





Erm kali ni nak cter psl lelaki yg kecewa bler cinta diorg ni ditolak.. menarikkan kan?? Setiap kali putus cinta je, pmpn akan salahkan lelaki.. pastu si lelaki lak jaga maruah dia sbg lelaki yg tcemar ekoran kesalahan dan tuduhan bekas teman wanita.. hehe...



Kekecewaan ni bt lelaki btingkah laku cam mempamerkan lagak hansom, macho pas putus cinta coz nak naikkan hrga diiri yg dah jatuh.. pastu nak buktikan dia xkisah pun.. sbnrnya, perasaan tu dorg je yg tau..



Erm aku ni bukan lelaki ni tau pe yg tersirat dlm diri dorg. Tp pcaya bila putus cinta je.. tingkah laku confirm cenderung sedey.. erm kalo x sedih, nmpk sgt cover line.. pmpn ke lelaki ke sama je..



Bercinta, kongsi ati, pengalaman bersama n len2 g... akan jadi sejarah bila putus cinta.. waktu tu bler nampk je tmpt2 atau benda2 yg bkaitan dgn kisah lmpau cinta dorg.. sedey r plak.. erm ada plak smpi yg xnak tgk dah.. kalo bleh dgr nama pun xnak.. erm cm tu lah.. kesan cinta dalam hidup kte..



So yg sedang bercinta hargailah org depan mata..



Dan aku hargai korg sbg pembaca setia aku... LUV U ALL...

0 comments:

Catat Ulasan