Rabu, 1 Disember 2010

cinta mse xam

erm nasib bek aku x bcinta wat mse ni..
coz aku rse xleh fokus r kalo bcinta,,
huhu

mana taknye, kalo bcinta, nak kne sms, col.. xdgr citer si dia,.. satu ari angau.. xleh bce buku..
payah r cm tu.. aku ni dah r jenis "biaq p r dia"
hihi..
kesian lelaki yg bcinta dgn aku ni kan..
bukan nye aku nak jge dia, dia lak yg kne jge aku..
erm nak bt cmne.. setiap individu kan bbeza..
tau x, aku kne naikkan pmk aku kepada 3.58 sem ni (target PMK)
hehe.. so pms yg aku kne capai ialah 3.95 (target PMS)
hehe
so aku kne serius dlm study.. cme mslh aku skrg ni cuma nak mnulis je..
idea alhamdulilah ada..
cme tgn xkuat nak mnulis esei..
cepat penat..
badan lemah..
tgn menggeletar kalo tulis byk2...
walaupun soklan esei tu 2 soalan je.. tp still rse xlarat..
huhu..
aku cme tawakal je, harap pemeriksa kertas jwpn fhm tulisan aku
aku dah bt yg tbek..dan akan terus BT yang TERBAIK..
doakan aku ek kwn2.. luv u all

0 comments:

Catat Ulasan