Rabu, 1 Disember 2010

melayan lagu2 kesayangan..

hehe.. musim2 xam ni.. memanjang r dgr lagu...
nak study kat pantry (bilik study) bising plak tu,,
so aku geram dgn bdk2 yg memekak dok karoeka dlm bilik study tu
aku pun pasang earphone kat telinga.. DGR LAGU..
ni antara lagu yg aku ske..
Di lubuk hatikuAdalah kamuSebagai ratu
Seluruh jiwakuHanya dirimuYang aku mahu
VerseTelah ku percayakanHati ini padamuMaka kita tak saling risauRisau risau risau
ChorusKalau cinta jangan kacauKalau sayang tak perlu marahKalau ikhlas tak minta berbalasSerahkan cintamuPada yang punya cinta
Di lubuk hatikuAdalah kamuYang aku perlu
Seluruh jiwakuHanya dirimuYang aku mahu
Ulang VerseUlang Chorus
Kau ku perluKau jiwakuKau cintakuKau ku rinduKaulah ratu
Ulang Chorus 3X
Kaulah ratuKau kau cintakuKau ku rinduKau jiwaku

0 comments:

Catat Ulasan